Конкурси

Завдання можна скачати ТУТ



Завдання до І етапу конкурсу ім.Яцика
5 клас

1. Зробіть звуковий запис слів: весна, яблуня, насіння, пшениця, мрія, місяць, пір’я. (5 б.)

2. Запишіть іменники у формі орудного відмінка: мідь, піч, матір, молодь, тінь, сіль, любов, вогонь. (4 б)

3. Запишіть речення. Зробіть його синтаксичний розбір. Над кожним словом надпишіть, до якої частини мови належить. Над землею лине тужливий спів журавлів. (6 б.)

4. Складіть речення із власними назвами. «Динамо», Україна, «Соняшник».


5. Напишіть твір-мініатюру «Розмалювала осінь». (10 б.)


6 клас

1. Складіть речення за поданими схемами.



2. Перепишіть слова, на місці крапок вставляючи, де потрібно, апостроф або м’який знак.
Під…їзд, подвір…я, пір…я, пів…яру, міл…йон, цв…ях, с…ятковий, бур…к, Лук…янівка, с…огодні, миєт…ся, будуєт…ся, дон…чин, здаєт…ся, дит…ясла. (5 б.)

3. Утворіть іменники від прикметників, підкресліть орфограму (чергування приголосних).
Німецький, турецький, батьківський, залізничний, черкаський, миколаївський, юнацький, паризький, пшеничний, ручний. (5 б.)

4. Поставте у форму кличного відмінка іменники.
Сестра, матуся, земля, козак, брат, друг, дуб, калина, вишня, староста. (5 б.)

5. Напишіть твір-мініатюру «Зимовий ранок». (10 б.)

7 клас

1. Запишіть слова фонетичною транскрипцією: Ялина, батьківщина, молодість, льон, мряка, буря. (3 б.)

2. Поставте числівники в О.в.
265; 839; 542. (3б.)

3. Запишіть 5 фразеологізмів з одним із них складіть речення. (5 б.)

4. Утворіть прикметники від власних назв.
Кривий Ріг
Кременчук
Буг
Київ
Бахмач
Острог
(6 б.)

5. Напишіть твір-мініатюру на тему «Мистецтво у моєму житті» (12 б.)

8 клас

1. Продовжіть речення
Дієслово – це…   (2 б.)

2. Зробіть синтаксичний розбір речення, над кожним словом надпишіть частину мови.
Буду я навчатись мови золотої у трави-веснянки, у струмка дзвінкого. (6 б.)

3. Розкрийте дужки.
Дякувати (товариш), радіти (весна), вулиця (Тарас Шевченко), піклуватися (хворий), дізнатися (твори). (5 б)

4. Доберіть до слів синоніми.
Сильний, розумний, веселий, сміливий. (4 б.)

5. Складіть текст-опис осіннього ранку. (10 б.)

 9 клас

1. Напишіть разом, через дефіс чи окремо такі слова.
В/літку, на/добраніч, без/вісти, аби/куди, мимо/волі, день/у/день, на/відмінно, по/нашому, по/латині, з/року/в/рік, до/вподоби, далеко/далеко, ані/трохи, десь/то, що/найдовше. (5 б.)

2. Утворіть прикметники від слів.
Тиждень, зап’ястя, шістнадцять, честь, кістка, область, студент, гігант, радість. (3 б.)

3. Відредагуйте речення.
Свято розпочнеться у чотирнадцятій годин.
На свято запрошуються всі бажаючі.
Міроприємство було змістовне і цікаве. (3 б.)

4. Доберіть синоніми до слів.
Веселий, сильний, культурний, економний, добрий. (5 б.)

5. Напишіть твір-мініатюру на тему «Що таке милосердя». (10 б.)


10 клас

1. Напишіть разом, через дефіс чи окремо такі слова.
Військово/дипломатичний, віко/вічний, компакт/диск, напів/прикритий, одно/плановий, санітарно/гігієнічний, за/безцінь, з/переляку, сірувато/білий, з/боку/на/бік, раннім/ранком, таким/чином, один/в/один, час/від/часу, вельми/шановний, жовто/гарячий. (5 б.)

2. Доберіть до поданих слів антоніми.
Бадьорий, широкий, щирий, талановитий, щедрий, внутрішній. (3 б.)

3. Утворіть присвійні прикметники від імен.
Людмила
Микола
Гришка
Оленка
Настя
Ольга
Віктор
Галинка           (4 б.)

4. Пригадайте та запишіть 5 прислів’їв про книгу. (5 б.)

5. Напишіть твір-мініатюру на тему «Вірю в майбутнє твоє, Україно».
(10 б.)

11 клас

1. Зробіть синтаксичний розбір речення, накресліть його структурну схему.
Єнісей не залишав її без уваги: призупинивши себе на білокамінній косі, збаламутивши воду, він приймав у себе і цю річку, заплітав її у клубок з іншими річками й річечками, які сотні й тисячі кілометрів бігли до нього, стривожені тим, щоб наповнити молодою силою його вічний рух. (5 б.)

2. Запишіть слова, знявши риску.
Кортко/часний, віко/ломний, з/поміж, з/над, тільки/що, рік/у/рік, буду/таки, будь/де, де/сь, де/хто.   (5 б.)

3. До слів іншомовного походження доберіть українські з відповідним значенням.
Супермаркет, імідж, момент, маестро, авангард. (5 б.)

4. Утворіть прикметники від географічних назв.
Буг –
Чортом лик –
Кременчук –
Нюрнберг –
Норвегія –
Швеція –
Умань –
Німеччина –
Чехія –
Прага –
Запоріжжя –
Золотоноша –
(6 б.)

5. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Хто мову рідну забуває, той у грудях не серденько, а лиш камінь має». (10 б.)

Немає коментарів:

Дописати коментар