Календарне планування

  1. українська література 5 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaMVp2UGtrc0pYRkE
  2. українська мова 5 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MacjZuTlRpN0lxNXc
  3. українська література 6 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MabHk1RmhVOTd5dUk 
  4. українська мова 6 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaZ1g2QW41bVd1OVU
  5. українська література 8 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaYlg0Y3F1RDRIR1E
  6. українська мова 8 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaTWE2SV9Ec2hfUDA
  7. українська література 9 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaS1ppbTFtREFBOTg
  8. українська мова 9 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaeTdCd3lKalg4dVk
  9. українська література 10 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaZlRRa25qWUVGUkU
  10. мої плани https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_Mabm1uOHBGNnp3c3c
  11. КТП КТП українська мова та література 2015-2016 н.р.  https://drive.google.com/file/d/0Bygzo126J_MaQ0hIbk5leS1uRlU/view?usp=sharing  
  Календарне планування
з української літератури у 5 класі




Розроблено
за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5-9 класи / Р.В. Мовчан, К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова.
(зі змінами, внесеними у 2015 році)

Усього — 70 год. На тиждень — 2 год.
Текстуальне вивчення творів — 51 год.
Повторення та узагальнення — 2 год.
Література рідного краю  4 год.
Позакласне читання — 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год. (у межах годин на текстуальне вивчення).
Виразне читання — 2 год.
Резервний час — 7 год.
Обов’язкова кількість видів контролю
5клас
Семестри
І
ІІ
Контрольні роботи
у формі:
- контрольного класноготвору;
- виконання іншихзавдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
2

2
3

1
2
Уроки розвитку мовлення*(РМ)
2
(у+п)
2
(у+п)
Уроки позакласного читання(ПЧ)
2
2
Перевірка зошитів
4
5











з/п
Кількість годин
Зміст
Дата прове-
дення
Примітка
1
1
Вступ. Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові. Образне слово – першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва.
ТЛ: образне слово.


Світ фантазії, мудрості (4)
2
1
Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи.
Міфи і легенди давніх українців
Міфи як первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки. Легенди українців: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?»,


3
1
«Берегиня», «Дажбог» «Неопалима купина». Первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки.
ТЛ:міф, фольклор, легенда.


4
1
 «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі». Добро і зло, їх роль у житті


5
1
Народні перекази: , «Прийом у запорожців».  Лицарство та відвага запорозьких козаків


Народні казки (6)
6
1
Тематика народних казок, їх різновиди (про звірів, побутові, фантастичні, пригодницькі тощо).
Побудова казки (зачин, кінцівка), іі яскравий національний колорит. «Мудра дівчина»
ТЛ: народна казка.


7
1
Народне уявлення про добро і зло в казці. «Про правду й кривду»


8
1
«Ох». Аналіз фантастичного й реального


9
1
«Летючий корабель». Аналіз смішного й страшного, красивого й потворного в казці


10
1
Виразне читання казок. Спорідненість українських казок з казками народів світу
ТЛ. Засоби виразного читання.


11
1
Література рідного краю№1.  Казки рідного краю


12
1
Розвиток мовлення №1. Самостійне складання та розповідь казки (усно).


13
1
Контрольна робота №1. «Світ фантазії, мудрості: міфи та легенди, народні перекази, казки» літературний диктант, відповіді на запитання)


Літературні казки (11)
14
1
І.Франко. Дитинство письменника. І. Франко-казкар (зб. «Коли ще звірі говорили»). «Фарбований Лис»
ТЛ: літературна казка.


15
1
І.Франко. «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру


16
1
І.Франко. «Фарбований Лис». Мова автора і мова персонажів
ТЛ: мова автора і мова персонажів.


17
1
Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника і його фантастичні казки. «Хуха-Моховинка». Образи фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору


18
1
Василь Королів-Старий. «Хуха-Моховинка». Добро і зло в казці. Аналіз зовнішності (портрета) казкових істот. Наскрізний гуманізм казки.
ТЛ: портрет.


19
1
Позакласне читання №1. Василь Королів-Старий «Потерчата»


20
1
Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя митця. «Цар Плаксій та Лоскотон».
ТЛ: віршована мова (рима, строфа, ритм).


21
1
Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона (песимістична та оптимістична)


22
1
Галина Малик. Повість-казка Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети


23
1
Галина Малик. Повість-казка Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети


24
1
Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Символіка країни Недоладії та її мешканців


25
1
Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору. Особливості його мови


26
1
Позакласне читання №2. Галина Малик. «Злочинці з паралельного світу»


Із народної мудрості (4)
27
1
Загадка як вид усної народної творчості. Зміст і форма загадок
ТЛ: загадка.


28
1
Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослин, тварин)


29
1
Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ і його оцінка в прислів’ях і приказках.ТЛ: прислів’я, приказка.


30
1
Розвиток мовлення №2. Творча робота з прислів’ям (приказкою): тлумачення змісту, написання міні-твору на тему одного із прислів’їв (приказки)


31
1
Контрольна робота №2 «Світ фантазії, мудрості: літературні казки.Загадки.Прислів’я(тест).


32
1
Повторення вивченого за І семестр.Семестрове оцінювання




ІІ семестр


33
1
Леонід Глібов – відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршових загадок. Особливості його поетичної мови.  «Химерний, малий…», «Що за птиця?» Життєствердний пафос віршів «Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?»
ТЛ: акровірш, порівняння.


Історичне минуле нашого народу (7)
34
1
Літописні оповіді. «Повість временних літ» - найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків. «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь»
ТЛ: літопис.


35
1
«Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру». Казкові та історичні мотиви літописних сюжетів.


36

Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, рішучість, вірність тощо


37
1
Олександр Олесь. Поезії з книжки «Княжа Україна», їх зв'язок з літописами. Розповіді про давньоруських князів. «Заспів», «Україна в старовину»,


38
1
Олександр Олесь. «Похід на Царгород» (поезії «Ярослав Мудрий» (із книги «Княжа Україна»). Поетична оповідь про минуле нашого народу, князя Київської Русі та його заповіт


39
1
Драматичний твір Олександра Олеся на тему народної казки «Микита Кожум’яка»
ТЛ:драматичний твір і його побудова, гіпербола.


40
1
Виразне читання в особах драми-казки «Микита Кожумяка»


41
1
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» Пригодницька повість сучасної письменниці. Фантастичне  і реальне в ній.


42
1
 Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі»   Важливість знань про історичне минуле нашого народу в житті людини.


43
1
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Твір про справжні життєві цінності. Стосунки між дорослими й дітьми.


44
1
Контрольна робота №3 «Із народної мудрості: загадки, прислів’я, приказки. Л.Глібов. Історичне минуле нашого народу. Літописні оповіді. О.Олесь» (тести, відповіді на запитання)


Рідна Україна. Світ природи.
45
1
Україна часів Т.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство на основі повісті С.Васильченка «В бур’янах»


46
1
Т.Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе…»
ТЛ: персоніфікація, ліричний твір.



47
1
Т.Шевченко. Садок вишневий коло хати…» Картини довколишнього світу, природи в поезіях – інша художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови.

Вивчити напам’
ять поезії
48
1
Павло Тичина. Майстерність відтворення краси природи в поезіях «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять…»
ТЛ: метафора, епітет.


49
1
Вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова в поезії  «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П.Тичини

Вивчити напам’
ять: один вірш
50
1
Розвиток мовлення №3. Складання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом (на прикладі творів Т.Шевченка або П.Тичини), (усно).


51
1
Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема оповідання «Лось»
ТЛ: оповідання.


52
1
Позакласне читання №3. Є Гуцало «Сім’я дикої качки». Переказ епізодів за малюнками


53
1
Контрольна робота №4. «Рідна Україна. Світ природи» (тести).


54
1
Максим Рильський. Вміння бачити красу рідної природи й створювати красу засобами поетичної мови. «Дощ»  («Благодатний, довгожданий…»)


55
1
Єдність людини й природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям в поезіях М.Рильського «Осінь-маляр із палітрою пишною…».

Вивчити напам’ятьодин вірш (на вибір)
56
1
Григір Тютюнник. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини в оповіданні «Дивак». Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображені в оповіданні..


57
1
Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості


58
1
Розвиток мовлення № 4.Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаних творів.


59
1
Позакласне читання №4. Олена Пчілка. «Сосонка»


60
1
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. «Сіроманець» Захоплююча й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи.


61
1
Гармонія людини й природи в повісті М.Вінграновського «Сіроманець»


62
1
Гуманізм повісті М.Вінграновського «Сіроманець»


63
1
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка – героя повісті М.Вінграновського «Сіроманець»


64
1
Розвиток мовлення № 5.Письмовий твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаних творів.Складання власної версії закінчення твору.


65
1
Література рідного краю №3. О.Жовна «Маленьке життя»


66
1
Література рідного краю №4. О.Жовна «Маленьке життя»


67
1
Повторення та узагальнення. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень






68
1
Повторення та узагальнення. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень


69
1
Контрольна робота №5. Письмовий твір « Мій улюблений літературний герой»


70

Урок-підсумок. Анонс
«Українська література. 6 клас».




Немає коментарів:

Дописати коментар