- українська література 5 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaMVp2UGtrc0pYRkE
- українська мова 5 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MacjZuTlRpN0lxNXc
- українська література 6 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MabHk1RmhVOTd5dUk
- українська мова 6 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaZ1g2QW41bVd1OVU
- українська література 8 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaYlg0Y3F1RDRIR1E
- українська мова 8 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaTWE2SV9Ec2hfUDA
- українська література 9 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaS1ppbTFtREFBOTg
- українська мова 9 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaeTdCd3lKalg4dVk
- українська література 10 клас https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_MaZlRRa25qWUVGUkU
- мої плани https://drive.google.com/open?id=0Bygzo126J_Mabm1uOHBGNnp3c3c
- КТП КТП українська мова та література 2015-2016 н.р. https://drive.google.com/file/d/0Bygzo126J_MaQ0hIbk5leS1uRlU/view?usp=sharing
з української літератури у 5 класі
Розроблено
за Програмою для загальноосвітніх
навчальних закладів: Українська література: 5-9 класи / Р.В. Мовчан,
К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий,
Н.В.Михайлова.
(зі змінами, внесеними у 2015
році)
Усього —
70 год. На тиждень — 2 год.
Текстуальне
вивчення творів — 51 год.
Повторення
та узагальнення — 2 год.
Література
рідного краю 4 год.
Позакласне
читання — 4 год.
Розвиток
мовлення – 4 год. (у межах годин на текстуальне вивчення).
Виразне
читання — 2 год.
Резервний
час — 7 год.
Обов’язкова кількість видів
контролю
5клас
Семестри
|
І
|
ІІ
|
Контрольні роботи
у формі:
- контрольного класноготвору;
- виконання іншихзавдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
2
–
2
|
3
1
2
|
Уроки розвитку мовлення*(РМ)
|
2
(у+п)
|
2
(у+п)
|
Уроки позакласного читання(ПЧ)
|
2
|
2
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
№
з/п
|
Кількість
годин
|
Зміст
|
Дата прове-
дення
|
Примітка
|
|
1
|
1
|
Вступ. Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові.
Образне слово – першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва:
фольклор і літописи. Художня література як мистецтво слова. Види мистецтва.
ТЛ: образне слово.
|
|||
Світ фантазії, мудрості (4)
|
|||||
2
|
1
|
Початок словесного мистецтва:
фольклор і літописи.
Міфи і легенди давніх українців
Міфи як первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні та фантастичні елементи людської
поведінки. Легенди українців:
«Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?»,
|
|||
3
|
1
|
«Берегиня», «Дажбог» «Неопалима купина». Первісні уявлення про всесвіт і людину, реальні
та фантастичні елементи людської поведінки.
ТЛ:міф, фольклор, легенда.
|
|||
4
|
1
|
«Як
виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі». Добро і зло, їх роль у житті
|
|||
5
|
1
|
Народні перекази: , «Прийом у запорожців». Лицарство та відвага запорозьких козаків
|
|||
Народні казки (6)
|
|||||
6
|
1
|
Тематика народних
казок, їх різновиди (про звірів, побутові, фантастичні, пригодницькі тощо).
Побудова казки (зачин,
кінцівка), іі яскравий національний колорит. «Мудра дівчина»
ТЛ: народна казка.
|
|||
7
|
1
|
Народне уявлення про
добро і зло в казці. «Про правду й
кривду»
|
|||
8
|
1
|
«Ох». Аналіз фантастичного й реального
|
|||
9
|
1
|
«Летючий корабель». Аналіз смішного й страшного, красивого й
потворного в казці
|
|||
10
|
1
|
Виразне читання казок. Спорідненість українських казок з казками
народів світу
ТЛ. Засоби виразного читання.
|
|||
11
|
1
|
Література рідного краю№1. Казки рідного краю
|
|||
12
|
1
|
Розвиток мовлення №1. Самостійне складання та розповідь казки (усно).
|
|||
13
|
1
|
Контрольна робота №1. «Світ
фантазії, мудрості: міфи та легенди, народні перекази, казки» літературний
диктант, відповіді на запитання)
|
|||
Літературні казки (11)
|
|||||
14
|
1
|
І.Франко. Дитинство письменника. І. Франко-казкар (зб. «Коли ще звірі говорили»). «Фарбований Лис»
ТЛ: літературна казка.
|
|||
15
|
1
|
І.Франко. «Фарбований
Лис». Образ Лиса, риси його характеру
|
|||
16
|
1
|
І.Франко. «Фарбований
Лис». Мова автора і мова персонажів
ТЛ: мова автора і мова персонажів.
|
|||
17
|
1
|
Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника і його
фантастичні казки. «Хуха-Моховинка». Образи
фантастичних істот, створені уявою автора на основі українського фольклору
|
|||
18
|
1
|
Василь Королів-Старий.
«Хуха-Моховинка». Добро і зло в казці. Аналіз зовнішності (портрета) казкових
істот. Наскрізний гуманізм казки.
ТЛ: портрет.
|
|||
19
|
1
|
Позакласне читання №1.
Василь Королів-Старий «Потерчата»
|
|||
20
|
1
|
Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя митця. «Цар Плаксій та Лоскотон».
ТЛ: віршована мова (рима, строфа, ритм).
|
|||
21
|
1
|
Василь Симоненко. «Цар
Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона
(песимістична та оптимістична)
|
|||
22
|
1
|
Галина Малик. Повість-казка Незвичайні пригоди
Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці: добро і зло,
відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети
|
|||
23
|
1
|
Галина Малик.
Повість-казка Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні
проблеми в казці: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати
перешкоди на шляху до мети
|
|||
24
|
1
|
Галина Малик. «Незвичайні
пригоди Алі в країні Недоладії». Символіка країни Недоладії та її мешканців
|
|||
25
|
1
|
Галина Малик.
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору.
Особливості його мови
|
|||
26
|
1
|
Позакласне читання №2.
Галина Малик. «Злочинці з паралельного світу»
|
|||
Із народної мудрості (4)
|
|||||
27
|
1
|
Загадка як вид усної народної творчості. Зміст і форма загадок
ТЛ: загадка.
|
|||
28
|
1
|
Види загадок (про
людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослин, тварин)
|
|||
29
|
1
|
Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ і його
оцінка в прислів’ях і приказках.ТЛ:
прислів’я, приказка.
|
|||
30
|
1
|
Розвиток мовлення №2. Творча робота з прислів’ям (приказкою):
тлумачення змісту, написання міні-твору на тему одного із прислів’їв
(приказки)
|
|||
31
|
1
|
Контрольна робота №2 «Світ
фантазії, мудрості: літературні казки.Загадки.Прислів’я(тест).
|
|||
32
|
1
|
Повторення вивченого за
І семестр.Семестрове оцінювання
|
|||
ІІ семестр
|
|||||
33
|
1
|
Леонід Глібов – відомий український поет і байкар. Фольклорна
основа його віршових загадок. Особливості його поетичної мови. «Химерний,
малий…», «Що за птиця?» Життєствердний
пафос віршів «Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?»
ТЛ: акровірш, порівняння.
|
|||
Історичне минуле нашого народу (7)
|
|||||
34
|
1
|
Літописні оповіді. «Повість временних літ» - найдавніший літопис
нашого народу. Значення літописання для нащадків. «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь»
ТЛ: літопис.
|
|||
35
|
1
|
«Святослав укладає мир з греками і повертається
до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру». Казкові та історичні мотиви літописних сюжетів.
|
|||
36
|
Розгром Ярославом печенігів. Початок великого
будівництва в Києві. Похвала книгам». Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля,
благородство, сміливість, рішучість, вірність тощо
|
||||
37
|
1
|
Олександр Олесь. Поезії з книжки «Княжа Україна», їх зв'язок з
літописами. Розповіді про давньоруських князів. «Заспів», «Україна в старовину»,
|
|||
38
|
1
|
Олександр Олесь. «Похід на Царгород» (поезії
«Ярослав Мудрий» (із книги
«Княжа Україна»). Поетична оповідь про минуле нашого народу, князя Київської
Русі та його заповіт
|
|||
39
|
1
|
Драматичний твір Олександра Олеся на
тему народної казки «Микита Кожум’яка»
ТЛ:драматичний твір і його побудова,
гіпербола.
|
|||
40
|
1
|
Виразне читання в особах драми-казки «Микита Кожум’яка»
|
|||
41
|
1
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця
козацької шаблі» Пригодницька повість сучасної письменниці.
Фантастичне і реальне в ній.
|
|||
42
|
1
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця
козацької шаблі» Важливість знань
про історичне минуле нашого народу в житті людини.
|
|||
43
|
1
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця
козацької шаблі». Твір про справжні життєві цінності. Стосунки між
дорослими й дітьми.
|
|||
44
|
1
|
Контрольна робота №3 «Із
народної мудрості: загадки, прислів’я, приказки. Л.Глібов. Історичне минуле
нашого народу. Літописні оповіді. О.Олесь» (тести, відповіді на запитання)
|
|||
Рідна Україна. Світ природи.
|
|||||
45
|
1
|
Україна часів
Т.Шевченка. Розповідь про поета, його дитинство на основі повісті С.Васильченка «В бур’янах»
|
|||
46
|
1
|
Т.Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе…»
ТЛ: персоніфікація, ліричний твір.
|
|||
47
|
1
|
Т.Шевченко. Садок вишневий коло хати…» Картини довколишнього світу, природи в поезіях –
інша художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної
мови.
|
Вивчити
напам’
ять
поезії
|
||
48
|
1
|
Павло Тичина. Майстерність відтворення краси природи в поезіях «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять…»
ТЛ: метафора, епітет.
|
|||
49
|
1
|
Вираження
життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова в
поезії «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П.Тичини
|
Вивчити
напам’
ять:
один вірш
|
||
50
|
1
|
Розвиток мовлення №3. Складання асоціативного етюду, викликаного
певним художнім образом (на прикладі творів Т.Шевченка або П.Тичини), (усно).
|
|||
51
|
1
|
Євген Гуцало. Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема оповідання «Лось»
ТЛ: оповідання.
|
|||
52
|
1
|
Позакласне читання №3. Є
Гуцало «Сім’я дикої качки». Переказ
епізодів за малюнками
|
|||
53
|
1
|
Контрольна робота №4.
«Рідна Україна. Світ природи» (тести).
|
|||
54
|
1
|
Максим Рильський. Вміння бачити красу рідної природи й створювати
красу засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»)
|
|||
55
|
1
|
Єдність людини й
природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям в поезіях М.Рильського «Осінь-маляр із палітрою
пишною…».
|
Вивчити напам’ятьодин вірш (на
вибір)
|
||
56
|
1
|
Григір Тютюнник. Ідея неповторності й багатства внутрішнього
світу людини в оповіданні «Дивак».
Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображені в
оповіданні..
|
|||
57
|
1
|
Допитливий, чуйний,
добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння
фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
|
|||
58
|
1
|
Розвиток мовлення № 4.Усний твір-розповідь про вигадані події на
основі прочитаних творів.
|
|||
59
|
1
|
Позакласне читання №4. Олена
Пчілка. «Сосонка»
|
|||
60
|
1
|
Микола ВІНГРАНОВСЬКИЙ. «Сіроманець» Захоплююча й драматична історія про хлопчика й
вовка як приклад гармонії людини й природи.
|
|||
61
|
1
|
Гармонія людини й
природи в повісті М.Вінграновського
«Сіроманець»
|
|||
62
|
1
|
Гуманізм повісті М.Вінграновського «Сіроманець»
|
|||
63
|
1
|
Доброта, вигадливість,
рішучість Сашка – героя повісті М.Вінграновського
«Сіроманець»
|
|||
64
|
1
|
Розвиток мовлення № 5.Письмовий твір-розповідь про вигадані події на
основі прочитаних творів.Складання власної версії закінчення твору.
|
|||
65
|
1
|
Література рідного краю №3.
О.Жовна «Маленьке життя»
|
|||
66
|
1
|
Література рідного краю №4.
О.Жовна «Маленьке життя»
|
|||
67
|
1
|
Повторення та узагальнення. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й
викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень
|
|||
68
|
1
|
Повторення та узагальнення. Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й
викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень
|
|||
69
|
1
|
Контрольна робота №5.
Письмовий твір « Мій улюблений літературний герой»
|
|||
70
|
Урок-підсумок. Анонс
«Українська література.
6 клас».
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар